lørdag den 13. september 2014

Lørdagaften og strik i striber



Jeg holder rigtig meget af at se en god film lørdag aften, og holder lige så meget af og strikke samtidig. Derfor har jeg for det meste planlagt det således at det er noget nemt jeg skal strikke når jeg ser fjernsyn, så jeg har en minimums chance for at følge med.
Det bedste er striber på rundpind, det "flyver" bare afsted. Her får jeg udnyttet tiden bedst muligt :-) I aften er ingen undtagelse, frække striber til en skøn drenge bluse.  

7 kommentarer:

  1. Åh, det kender jeg så godt! Ellers bliver jeg alt for hurtigt hende der stiller aaaaalt for mange spørgsmål til filmen! :-)

    Kh. Louise // Garn Grammatik

    SvarSlet
  2. Skønne farver. Det er godt med lidt simpelt strik, - så er det bare lige, om man kan finde en god film.....

    SvarSlet
  3. Automatstrik og film er en herlig kombi :)

    SvarSlet
  4. Det er bare skønt at have noget "tv-strik" :-)

    SvarSlet
  5. Her syer/klipper jeg imens jeg ser en god film på Netflix på Ipad´en! <3

    SvarSlet
  6. Kender godt det med at planlægge sit tv-strik, det skal være noget nemt og overskueligt uden for meget mønster, så bli'r der bare strikket derudaf ;-)

    SvarSlet