fredag den 16. maj 2014

London, billedspam 1


I skal ikke snydes for billeder fra min tur til London med familien.
1. indlæg er fra en skønne, lille, bitte garnbutik som hedder Loop, 
og som ligger i den super dejlige bydel Islington,
Der er mange andre små fine butikker og cafeer i Camden Passage, 
som er fyldt med sådan lidt vintage-agtig, 
loppemarked hyggelig stemning.
I det hele taget er Islington et helt fantastisk sted, med masser af hverdagsliv og stemning, masser at kigge på,
skønne små butikker op og ned af Essex road og Upperstreet.
Men i Camden Passage ligger Loop. Og i Loop kan man
købe garn fra hele verden, i de skønneste farver og kvaliteter,
fine knapper, bøger m.m. 
Jeg var der alene, og det var godt ikke at have en trippende mand 
eller 2 utålmodige børn hængende omkring sig, for man kan bruge laaaang tid i butikken på
at kigge, mærke, sammenligne farver..... :-)













8 kommentarer:

  1. Man kan virkelig bruge timer og RIGTIG MANGE penge inde i Loop! ;) En slikbutik for garnelskere! :) Begynder lidt at længes tilbage til min tid i London, når jeg ser dine billeder! :) Bydelen kaldes også for Angel. En virkelig hyggelig bydel, hvor jeg ofte besøgte gennem de 7 måneder jeg boede derover :)

    SvarSlet
  2. Den butik har jeg også stiftet bekendskab med - og man kommer ikker derfra uden at have købt noget ;o) Jeg har stadig stof muleposen som man får sit indkøb i (modsat de kedelige plastposer), og den bruges flittigt, så jeg skal have mine garnprojekter med mig.

    God weekend Stine

    SvarSlet
  3. smukt garn og smukke billeder.....gerne mere billed-spam fra turen :)

    SvarSlet
  4. Ååå, så mye garn - fine farger, rene sukkertøy for øyet! :-)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det lækkert ud :-)

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at være en super lækker butik - Alladins hule for garnelskere :o)
    Islington er en fed bydel - jeg var der for mange år siden. Glæder mig til endnu flere London fotos. :o)

    SvarSlet
  7. Åhhh neeej ihh, jeg bliver da helt svimmel af at se på alt det lækre garn og farver.

    SvarSlet