søndag den 25. maj 2014

Skiftevis og lidt af hvert


 Solen er skiftevis fremme og bag en sky
Jeg er skiftevis ude og inde, 
skiftevis i færd med at 
skrive på en opskrift ved computeren 
eller strikke et par omgange på mit strikketøj.
Tager skiftevis trøje af og på, mens jeg
skiftevis spiser salt lakrids eller friske krisebær.
Jeg er i gang med julekugler til Kreativ Strik.
Jeg har indviet mine nye sutsko
og jeg nyder, 
at der endelig er kommet lidt blomster i altankasserne :-) 
Pink Perlagonia og vinrøde Chokoladeblomster
Søndagsstemning....



4 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn søndag :)

    SvarSlet
  2. Totalt hyggelig og afslappet søndagsstemning. Det lyder frygtelig dejligt!

    SvarSlet
  3. En søndag med det hele ;o)
    - det lyder nu ikke så tosset!

    SvarSlet
  4. Dejligt med sådan en søndag :-) Og dine sutsko er simpelthen for skønne :-)

    SvarSlet