torsdag den 13. marts 2014

Endelig...


... fik jeg besøgt Wenche i hendes fine lille garnbutik
 Her finder øjet ikke hvile, 
men må konstant gå på vandring op af ned af reolerne, 
hvor garnet ligger i snorlige rækker,
i alskens skønne farver, 
ind i mellem dukker herlige ting, som metal robotter, kobber skåle,
knapper betrukket med det yndigste Liberty stof m.m. op.
Med mig hjem havde jeg 2 store gode poser af
Wenches eget uldgarn
Hverdagsuld,
som jeg skal bruge til en masser forskellige ting,
et tæppe, et par puder, en ræv, en pige trøje,
både bestilte opgaver og lidt til min bog.
Jeg glæder mig til at komme i gang :-)







8 kommentarer:

  1. Skønne billeder, det ser spændende ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud og jeg glæder mig til at se alt det skønne du skal lave :)
    Rigtig god weekend søde Stine

    SvarSlet
  3. Ja, der er lækkerhed med lækkerhed på i den butik. Glæder mig til at se dine kreationer.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
  4. Det lyder bestemt som om den butik er et besøg værd.

    SvarSlet