fredag den 25. oktober 2013

Alt om Håndarbejdes Julemagasin 2013


Lige om lidt ligger Alt om Håndarbejdes 
Julemagasin
i alle abonnenternes postkasser.
Jeg har allerede fået lov til at kigge i det store magasin,
og jeg siger bare: "Glæd jer"!
 Bladet er fyldet med de skønneste sager.
Strik, syning, hækling, broderi, patchwork og hobby.
Stort og småt.
Julepynt og gaver.
Til jer som ikke abonnerer på enten
Kreativ Stik eller Alt om Håndarbejde,
så kan jeg fortælle at Julemagasinet kan købes i løssalg
i diverse butikker
fra 31. oktober og frem til jul.

Til jer alle sammen,
rigtig god weekend:))

9 kommentarer:

  1. Uhhh har totalt blad fetich - ved du hvilke butikker man kan købe det i? Ham måske det er at finde i Fredericia til kreative dage her i weekenden😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne

      Jeg ved desværre ikke hvilke kiosker/butikker som har taget bladet hjem. Håber at du finder det.
      Ellers ville jeg kigge ind på Kreativ Strik's hjemmeside eller skrive til dem.

      Slet
  2. De juletræer er altså flotte - har du lavet dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre, det er Rachel Søgårds. De er små fine:)

      Slet
  3. Har kigget i postkassen hvar dag den sidste uges til....kan ikke vente...har ingen tålmodighed...lad det nu bare komme ;)

    god Weekend.

    SvarSlet
  4. Jeg har kigget i bladet og det er noget skønt julepynt du har hæklet :-)
    God weekend, Stine.

    SvarSlet
  5. Det vil jeg glæde mig til at modtage, og i år er jeg forberedt på, at det drejer sig om et ekstra julenummer, og ikke skal ses som 'Kreativ Strik' i juleudgave ;oDD

    SvarSlet
  6. Ser meget spændende ud og må sande jeg er nød til i den nærmeste blad kiosk og købe det, der er bare noget over jule nummer:0)

    Vh Louise

    SvarSlet