onsdag den 4. september 2013

Fede blonder....


... på 2 nye overdele fra Whiite.
Forkælelsen fortsætter, gaven fra mig til mig er kommet:)
Sidste vinter, da jeg bestilte modellerne, kunne jeg ikke beslutte mig for farverne, måtte bare eje begge 2, 
lækker creme og skøn grå/brun.
100 % viskose, feminint snit, trendy lynlås på ryggen ...
Jeg synes, at det kræver en ny trøje og den skal
være hjemmestrikket;)
Det har jeg faktisk aldrig prøvet før, at strikke til mig selv. 
Jeg har mere "overtaget" de designs som jeg fik tilbage fra bladene.
Men nu vil jeg gerne strikke, så jeg har et  par "sæt", 
som jeg ved passer sammen og som jeg lige kan "hoppe" i, 
hvis jeg skal noget.

Lyder det fornuftigt....?
... eller gammeldaws....?

Hvad er du til?
Køber du "færdige sæt", eller mere ad hook?





6 kommentarer:

  1. Hvor ser de fantastiske smukke ud, men hvorfor er alt ting i viskose ? Hvad er der sket med bomuld, ved godt at viskose er et naturmatriale, men på min krop føles det ikke som bomuld......
    Men men jeg kan godt forstå at du ikke kunne vælge, fine farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at det kan have noget med tyngden af stoffet af gøre. De her "falder" på
      den der skønne slaskede måde.

      Slet
  2. De ser så lækre ud, de blonder.
    Jeg strikker ikke så meget til mig selv, - der er så meget andet, der skal laves. God fornøjelse med at lave "sæt" til dig selv.

    SvarSlet
  3. Jeg gør begge dele, men ganke tit køber jeg noget og strikker en cardigan og pulsvarmeer som passer i farven ;-)

    SvarSlet
  4. nøj hvor er de smukke, ja du må da i gang med at strikke noget til dig selv.

    SvarSlet
  5. Nørden kommer lige med et indspark om viscose :)

    Viscose bruges ikke som erstatning for bomuld men silke - visoce bruges da det er billigere end silke, men føles lidt derhen ad. Jeg vil dig give Moster Pips ret i, at det slet ikke er det samme :)

    SvarSlet