lørdag den 24. august 2013

Godmorgen-strik


Der var stille i stuen i morgen kl. 6:25 da jeg stod op, 
ja med undtagelse af katten som gik rundt og miavede indtil
den havde fået fyldt madskålen op.
En god plads i sofaen, med kaffen inden for rækkevidde og med
den skarpe morgensol i hovedet gennem ruderne, aaaahhhh...
Jeg strikker rundt og rundt på en taske i 2 grå nuancer i 
Lima fra Hjertegarn,
og med et lyn af en gul stribe på midten. 
Den ligeledes gule "frømund", 
er et forsøg på en åbning til en lomme,
som efter valkning skal lukkes med en lynlås.

God lørdag til alle de morgenfriske, 
og selvfølgelig også til jer andre:))

7 kommentarer:

  1. godmorgen - den gule giver en god start på dagen :-)

    SvarSlet
  2. Dejlig start på en sensommer lørdag!
    Ser ud til at blive en skøn taske!

    SvarSlet
  3. Godmorgen Stine ;o)
    Elsker gråt og gult sammen. Det passer lige som bare til hinanden.
    Jeg kan læse at du også er hoppet på at valke. Det bliver så lækkert.
    Tak for tippet om bogen. Jeg kendte den faktisk ikke, men den må jeg da vist kigge nærmere på.
    I går fik jeg syet en pude til min søns værelse, af noget af strikken. Den blev da ret sjov.
    Dejlig lørdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne

      Jeg har faktisk valket i mange år. I min første bog "Hippe huer og hatte til ham (og hende) fra 2006 har jeg valket flere af herre hattene. Og har også lavet flere tasker til Hendes Verden i bla valket oldemorfirkanter.
      Men trods de mange valket arbejder, elsker jeg stadig spændingen når vaskemaskinen åbnes og arbejdet hives ud af maskinen og rettes til:))

      Slet
  4. Det høres ut som en perfekt start på lørdagen. Slike morgenstunder er gull verdt.
    Så fint med grått og gult, håper vi får se vesken ferdig!
    Ha en fortsatt god dag! :-)

    SvarSlet
  5. Det er skønne farver sammen....lavede en start til en pude i 2 grå og en carry, det blev valket - og nu ligger det bare og venter på en bagside og lidt energi fra mig.

    SvarSlet
  6. Gul og grå er smukt sammen ...
    Venter også altid i spænding når jeg valker :)
    Håber du har haft en dejlig weekend
    Kh

    SvarSlet