mandag den 27. maj 2013

Streetart til altan er færdig!

Før

Jeg kunne slet ikke stoppe med at hækle i går, 
jeg måtte bare være færdig, var rigtig spændt på resultatet.
Billedet herover er et før billede. 
Bænken har min mand bygget af affaldstræ fundet i diverse containere rundt omkring på Frederiksberg. 
Jeg har malet den.
Den er skræddersyet til altanen.
Er lige så bred som denne og med indbygget hak til nedløbsrøret.
Det har hele tiden været nedløbsrøret som har irriteret mig.
Så det skulle pakkes ind, i et hav af farver.
Har hæklet 3 meter fm og stgm,
som jeg har syet om røret.
Det resulterede i at jeg liiiige måtte skifte puderne ud;)
Den stribede er syet i stof fra Ikea.
Den broderede, har min svoger hjembragt fra Bolivia.
Nu har altan vist fået en lidt mere etnisk stil ikke?

Der skal bygges en bænk mere, 
som skal stå under vinduet. 
Der skal sys flere puder.
Og så skal det helt rigtige spisebord findes. 
Jeg er vild med at nusse rundt på min altan:))

Efter





32 kommentarer:

  1. Smart måde at skjule nedløbsrøret på :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig sjov. Det havde jeg aldrig gættet. Nu er man da ikke i tvivl om at hér bor en kreativ kvinde- måske jeg skulle tage en tjekker og se, om noget hjemme ved mig, skal dækkes med en gang hækling. min mand siger ellers nogle gange, at han er nervøs for at komme ud til sin bil omm morgenen og se, om hans hjul er blevet pakket ind i hæklede skjulere:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Haps haps den idé må jeg altså bare stjæle! Vi har nemlig også et griiimt nedløbsrør på altanen, og det her ser da bare for fint ud! Smider et link når jeg er færdig :)

    Klem Permille

    SvarSlet
  4. Smiler - hvor er du herlig skør <3

    SvarSlet
  5. Sikke en sjov ide.
    Ja, man kan da lige så få noget sjovt ud af sådan en "øjebæ".
    Du har gjort det på kreativ og iøjefaldende vis. På den gode måde altså..!! ;o)

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt - lige til at blive glad af :)

    SvarSlet
  7. Det er det sejeste nedløbsrør jeg nogensinde har set :) !!!

    SvarSlet
  8. Sådan !
    ha ha ... super godt ;o)

    SvarSlet
  9. Hvor er det super fint, Stine!!!!!
    Stort smil og knus
    Camilla

    SvarSlet
  10. Super fed ide - der giver virkelig noget liv til altanen.

    SvarSlet
  11. Det er det smukkeste nedløbsrør jeg har set. Det passer jo perfekt ind på din altan. :D Super skøn måde at gøre sådan et hjørne kønnere.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  12. Det ser hammer godt ud!
    Og virkelig flot med den indianske pude også.

    SvarSlet
  13. SÅDAN Stine, selvfølgelig. Flere af den slags nedløbsrør....;0)
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  14. super fin ide... det ser da hammer hyggeligt ud.. og en kanon lækker ude du har også...

    SvarSlet
  15. Hvor er det altså et skønt rør - man får jo helt lyst til at læne sig op af det :-) Din mand er da bare for sej - sådan lige at bikse en bænk sammen :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  16. Det ser bare kanon fedt ud!!! Der kan nydes hele sommeren.

    Vh Louise
    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  17. Stine for pokker, det ser SÅ lækkert ud!!!

    SvarSlet
  18. Genial, sød, smart, unik ide....... Så løb jeg tør for ord, det er tæt på sengetid

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  19. Den havde jeg ikke lige gættet - den med nedløbsrøret ;o)
    men godt ser det ud.

    SvarSlet
  20. Det er det smukkeste nedløbsrør jeg har set...

    SvarSlet
  21. Hold da op søde Stine, det havde jeg skisme aldrig gættet. Hvor er du bare smart <3. Aj altså det er simpelthen bare genialt, at skjule nedløbsrøret. Bliver så glad, når jeg ser sådanne fede ideer.

    SvarSlet
  22. Hvor er det bare sejt - Like :)

    SvarSlet
  23. Wow, det ser altså vildt godt ud - tænk at tre meter hækling og andre puder kan gøre så stor en forskel!
    Jeg kan i øvrigt godt lide belægningen på din altan!

    SvarSlet
  24. Ai, hvor ser det bare godt ud - det er virkelig en god detalje med dit streetart på det grimme rør! Nu sidder jeg og kigger ud i min gårdhave og leder efter et eller andet, der kan pimpes med garn :)

    SvarSlet
  25. Tak alle sammen for jeres dejlige, bekræftende kommentarer:))

    SvarSlet