fredag den 1. marts 2013

Ny forårs workshop:)


Solen skinner og cyklen er nypudset, 
meeen der mangler ligesom noget?
Ja, nemlig, det fedeste "cykelstyrs-pynt",
som du nu selv kan lære at hækle.
Du kan selvfølgelig også "bare" melde dig, hvis du gerne vil lære
at hækle en masse forskellige blomster, et par enkelte blade og kulørte kugler.

Workshoppen afholdes søndag d. 21 april,
i Nord Vest, nær Grøndalskirken.
Underviser: Stine Hoelgaard Johansen:) 
Du skal kunne basismaskerne, luftmasker, fastmasker,
stangmasker og kædemasker i forvejen.
Tidspunktet er fra kl. 14:00 til 17:00, 3 timer.
Klik ind her og meld dig til:)


7 kommentarer:

  1. Hej Stine
    Sikke pudsigt - jeg har lige kigget på min bycykel med pynt -
    Den har det ikke for godt - den har stået ude hele vinteren og ser meget forfalden ud :( ....
    Jeg må i gang med makeover
    Knus og go weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en vinter med sne og slud gør noget ved cykelpynten.
      Jeg er sikker på at du finder på noget spændende:)

      Slet
  2. åh dét er lige hvad jeg kunne tænke mig at hækle. Jeg kan jo i princippet godt selv finde ud af det, men mangler inspiration til hvordan man sammensætter det hele...åhhh hvor gad jeg godt være med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Lene
      Det kan du sagtens, og det med farverne, skal du bare hoppe ud i med begge ben, hvis det skal være vildt:)

      Slet
  3. Jeg elsker bare cykelpynt, og havde jeg boet i nærheden, havde jeg meldt mig til kurset!

    SvarSlet
  4. Jeg er gået i gang med at forårs pimpe min barnevogn, men er virkelig elendig til det med blomsterne, så jeg glæder mig rigtig meget til workshoppen :-)

    SvarSlet