fredag den 8. marts 2013

Islandsk uld og en cykeltur gennem København i solen











17 kommentarer:

  1. wauw det må ha været en afsindig skøn dag.
    Blusen med cirklerne er simpelthen for lækker.

    SvarSlet
  2. Flotte billeder er det en udstilling der er på den islandske ambassade lige nu.
    Mvh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Nej det var desværre kun i går at den Islandske ambassade bød indenfor.

      Slet
  3. Jeg var der også, det var godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor sjovt. Så har vi sikkert stået i den lange kø sammen;)

      Slet
  4. Smukke billeder....er vild med cirkel blusen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stine ved du hvem der har lavet modellen ?

      Slet
    2. Hej Gitte, den er i Ístex lopi bogen nummer 32, det er Bergrós Kjartansdóttir som har lavet den. Den er kommet på dansk, så hvis du har en istex forhandler i nærheden kan de bestille den. Det er en virkelig fin samling.

      Slet
    3. Tusind tak Signe hvor er det sødt af dig ;-) Den bog vil jeg da forsøge at få fat i...god aften ;-)

      Slet
  5. Ærger mig over jeg ikke kom med...

    SvarSlet
  6. Stemmer i med de andre - Cirkelblusen er fantastisk :)

    SvarSlet
  7. Elsker og savner København rigtig meget. Men lige nu er det på Fyn, jeg skal være.

    SvarSlet
  8. Faldt også pladask for cirkelblusen.

    SvarSlet
  9. Hvad er det dog du har været til ?
    sikke fine billeder - spændende garn :o)

    SvarSlet
  10. Jeg har været til en dejlig omgang reklame for islandsk uld på den Islandske Ambassade:))

    SvarSlet
  11. Sikker nogle fine billeder fra København. Lækkert garn også.
    Alt i alt en vellykket dag.

    SvarSlet