fredag den 2. november 2012

Lidt farve....



... og lunhed til halsen "a la oldemor", 
fik jeg hæklet til mig selv i går.
Dejlig afslappende hækling, hvor hjernen kan slås fra 
og Bondeknolden nydes;)
Sådan et tørklæde man har på indenfor, 
som ikke fylder, men alligevel luner.
I først omgang blev det lidt for kort, 
men jeg synes at jeg "reddede" det ved at forlænge enderne.
Farverne, ja, de er valgt ud fra de rester Alpaca, 
jeg i forvejen havde liggende på hylderne,
 tilført lidt spicy acryl i form af neongarn indkøbt i Malaysia.

God weekend:))

14 kommentarer:

  1. Fede fede farver......elsker det.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. Rigtig god "redning" af længden - det ser jo faktisk ud som om det er et bevidst mønster. :-)

    SvarSlet
  3. En skøn farvekkat du nu kan vikle om halsen :)

    SvarSlet
  4. Så lækkert det ser ud. Og super gode farver. Jeg synes det er svært at finde de rigtige farver neongarn... Men måske jeg lige tager et smut til Malaysia.....
    God weekend til dig. Kh Maria

    SvarSlet
  5. årh får helt lyst til at bruge alpaca rester :)
    må vi ikke se det på :)
    knus♥

    SvarSlet
  6. Skønne farver til halsen.. Lige til at lyse op i den mørke tid:)

    SvarSlet
  7. ikke tosset, sådan at hygge sig med et projekt, hvor der bare hækles og ses fjernsyn. Og sikke da et smukt tørklæde du har lavet....inspireres til at hækle et tørklæde af mine rester....hmmmm et godt overspringshandlings-projekt.

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt, hvis du vil lave et på bestilling på et tidspunkt, må du endelig sige til, det er sååå flot.
    Kh. Mette

    SvarSlet