onsdag den 3. oktober 2012

Malaysia, Kota Bahru, billedspam del 2

Drømme-forretning som tilfældigvis lå lige ved siden af hotellet. Behøver jeg at fortælle, at jeg var der et par timer;)) Palietter og perler i massevis, bånd og bændler, lynlåse og garn, mums, .... ville ønske at jeg havde haft en større rygsæk. Hvad jeg købte viser jeg jer her en af dagene:))

 Stemningsbilleder fra byen Kota Bahru, 
som ligger aller nordligst i Malaysia, 
tæt ved grænsen til Thailand.




Frugt- og grøntmarked, hvor der på 1. sal var små boder som solgte lækkert helt frisk og crispy mad for ingen penge:))





9 kommentarer:

  1. Hvor skønt!! Det kan man da slet ikke modstå, sikke fine farver på tråden og et stort udvalg, åhhhh hvor jeg drømmer mig væk til et eksotisk sted også....

    SvarSlet
  2. sikke farver !
    jeg er ret spændt på at se, hvad du fik i garnboden ..
    og kagerne ! uforlignelige ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. hold nu helt op. fantastisk.

    SvarSlet
  4. Ej hvor ser det dog skønt ud:-)

    SvarSlet
  5. Fedt! Nyder dine Malaysia billeder, hvor jeg selv rejste rundt for 100 (læs 10)!!! år siden, vi var fra Singapore og op langs østkysten, over Thailand og ned langs vestkysten til Singapore. Så har både været i Kota Bahru og på Perhentian Island. Skønt!!!

    SvarSlet
  6. Sådan en ferie må jeg have en dag! Det ser fantastisk ud det hele.

    SvarSlet
  7. Flotte bilder! Så mye fargeglede!! Kan tenke meg at du "tok helt av" i den drømme-butikken! Den måtte vel være midt i blinken for deg! :-)

    SvarSlet