fredag den 5. oktober 2012

Malaysia, indkøb, billedspam del 4


Ved siden af vores hotel i Kota Bahru, lå en dejlig butik med håndarbejdsartikler.
Perler, Pailletter, bånd, garn, prismer, sytråd og meget meget mere.
Skønne ting til billige penge.
Pakker med fint og smalt skråbånd i satin eller bomuld kostede 1,20 kr for en pk med 3 meter i en bredde på 12 mm.
De 3 ruller med bånd kostede 2,40 kr pr rulle.
Garnet kan jeg ikke huske prisen på, men billigt.
1 pk pallietter kostede 5,80 kr, skulle vist alligevel have købt lidt mere af det hele, hmmm...,
men er glad for det jeg har købt, som jeg egentlig ikke ved, hvad jeg skal bruge til, og som lige nu får en plads på lageret:)






9 kommentarer:

  1. Uh det ser lækkert ud, sikke nogen skønne farver ;D

    SvarSlet
  2. Og så var man blev nok til at købe en taske til for at få det hele med hjem eller hvad?
    Skønne ting:))

    SvarSlet
  3. Lækkerier! Kan forestille mig, at det ikke var nemt at begrænse sig?! ;-)

    SvarSlet
  4. Øj, det må have været et rent slaraffenland, skønne og billige sager:-)

    SvarSlet
  5. Åh, det kan jeg godt huske, jeg gik bananas i en stofforretning da jeg var i Thailand. Sikke en fest! Mon ikke du finder på noget :-)
    Kh Sidsel

    SvarSlet
  6. Ahrmen altså - jeg går også altid amok når jeg er i østen. Har engang slæbt to kæmpe poser med i håndbagagen fra Singapore og Bali - udelukkende med papirdimser, glimmersager og bånd. ELSKER det :-)

    SvarSlet
  7. Phhyyyyy hvis jeg kom på ferie sådan et sted er jeg sikker på at indkøb af en kuffert til bare ny indkøbte ting ville være en nødvendighed...

    Spændende sager du har fået med dig hjem

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  8. lækre sager og ingen misundelse herfra ;D....ej kun lidt, men på den gode måde. Det er dejligt at du er hjemme igen og på bloggen. Glæder mig til at se hvad du inspirerer os med....det er jo snart jul ;D

    SvarSlet