torsdag den 11. oktober 2012

Kender du....



Jeg kendt ikke det lille, 
super hyggelige og nostalgiske te/kaffe-sted, før i dag, 
hvor jeg sammen med Karen Marie nød atmosfæren, 
teen og ikke mindst en lækker chokolade-scones. 
Stedet kan på det varmeste anbefales:)
 En pose Cool Mint skulle med hjem.
Til dato min ynglings urtete. 

Der lå engang en lækker chokolade-scones på denne tallerken:)






Lille billedfrise på toilettet:)


Blå himmel og gummisko:)

Kan man tænke sig et bedre sted og stå og kramme sin kæreste?:)))

20 kommentarer:

  1. Næ... Hende kender jeg ikke, men jeg har set på ham manden der hænger på toilettet utallige gange.
    Min farmor og farfar havde ham hængende både i sommerhuset og i stuen, så han vækker minder :o)

    Overvejer stærkt om det ikke er ved at være ferietid igen, efter at ha lappet alle dine skønne feriebilleder i mig. Ser bare så skønt ud.

    Nyd solen.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Ja, det var lidt af et nostalgi kick at besøge Tante T, dybe lænestole, små borde med knasende hvide duge.
    Håber at du også snart kan holde lidt fri.
    Knus Stine:)

    SvarSlet
  3. Uh det er også vores yndlingste - det er også super god som Icetea!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det læste jeg, jo længere den trækker jo sødere. Så "Tanterne" siger ingen sukker, mums, må prøves til næste sommer:)

      Slet
  4. Åh, hvor ser det hyggeligt ud! ;)

    SvarSlet
  5. tak for tippet.
    det er altid godt at kende nogle hyggelige steder,
    når man vover sig udenbys ;o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Hej Stine
    vi to kan godt drikke te sammen ..
    det er nemlig også min yndlingste :)
    både kold og varm :)...
    "tynd" eller "stærk" ...
    faktisk sidder jeg lige nu med en kop halvkold og stærk :)
    iøvrigt skønne billeder :)
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. He, he min sjat Cool Mint i koppen her ved siden af mig, og også halvkold,
      men smager lige godt;)
      Ja, te en dag, lyder hyggeligt!

      Knus Stine

      Slet
  7. Ja, jeg kender Tante T og elsker deres kagebord - det må du prøve næste gang, det er så lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også jeg må.
      Og deres brunch lyder heller ikke helt ueffen, mums:))

      Slet
  8. Hvor ligger Tante T, jeg ved der er et rigtigt te hus i Aarhus men mener bestemt ikke at det er det samme vi taler om.

    Uhh bliver da lidt misundelig over at du havde sådan en dejlig dag idag, for jeg er også vild med te ceremonier og råhygge sammen med gode veninder.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lis

      Tante T ligger i Victoriegade 6, København.
      Du kan se adressen og de 2 andre steder du kan købe deres te, hvis du klikker på Tante T i teksten.

      Kh. Stine

      Slet
  9. Det ser bare hyggeligt ud, Stine :)

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder. Jeg køber Cool Mint hos Hans og Grete i Aarhus. Den er SUPER!

    SvarSlet
  11. Det ser hyggeligt ud, det må jeg huske når jeg skal til storbyen igen :-)

    SvarSlet
  12. Hyggelig cafe. Cool mint er også min yndlingste. Sidder faktisk med en kop te, mens jeg tjekker sidste nyt i blogland.

    SvarSlet
  13. Tante T er et så hyggeligt sted at nyde en kop te med dagens avis :) Dog alt for sjældent at jeg tager mig tiden til det.

    SvarSlet
  14. Jeg skal på kursus i København i uge 43 og Tante Te - der skal jeg bare hen. Har hørt så meget godt om den - og så tror jeg at den unge kvinde, man lige skimter i hjørnet af dit billede - er en af min søns søde veninder. Jeg tror jeg inviterer ham på en te :-)

    SvarSlet
  15. Nej hvor sjovt.
    De 2 unge piger, som var der den dage, var super søde og hjælpsomme.
    Så Tante T = hygge og god betjening:)))
    God tur til København

    SvarSlet
  16. Sikke en skøn butik, det rene nostalgi.
    Cool mint er en fantastisk god te, man skal dog være forsigtig hvis man har forhøjet blodtryk, da den indeholder enorme mængder lakridsrod.

    SvarSlet