tirsdag den 8. maj 2012

Endnu et armbånd:)


13 kommentarer:

  1. Hej det er da bare super fint... ha en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Super fint - og så har man råd til flere ;0))

    SvarSlet
    Svar
    1. ... ja absolut, det er ikke mange materialer der bruges.
      9-10 små ringe, halvdelen af 2 bundter broderitråd eller tilsammen 1, og 1 knap:))

      Slet
  3. Hej Stine.

    Super flotte armbånd, tænker at det også kunne være flot med større ringe til en halskæde, måske jeg skal kaste mig ud i det projekt, men jeg er bedre til strikkepinde og symaskine.
    Ha' en god dag.

    Vh.
    Karen

    SvarSlet
  4. Hvor er det fedt, Stine! Glæder mig til at se halskæden!

    SvarSlet
  5. Så fint og sommerligt.
    Stod faktisk forleden med en pose af de små plastikringe i en genbrugsbutik, men lod dem ligge!
    Jeg havde jo ikke set din skønne anvendelse af sådan nogen dimserier;)))

    SvarSlet
  6. Meget fine armbånd - dejligt med små projekter :-)

    SvarSlet
  7. Mega fedt. Det er jeg helt pjattet med... Jeg tænker DIY. Hvad tænker du? :-)
    Knus Maria

    SvarSlet
  8. Hej Stine
    Wauw hvor ser det godt ud ....
    Og en super god ide
    Knus

    SvarSlet
  9. Sjov idé. Kunne nemt tage idéen og afprøve den. Skal bare lige have fat i garnet.

    SvarSlet