søndag den 28. august 2011

Kære allesammen....

.... tak fordi I gad og lege med.
Og velkommen til de nye læsere!! 
Jeg havde ikke planlagt nogen lodder som skulle trækkes op af en krukke. Tilgengæld bad jeg min mand om sige et tal mellem 0 og 62 og han svarede promte 28.
(Skal man lægge nogen betydning i det? Det var nemlig den alder jeg havde da vi mødtes;) og nu bliver jeg 42 på lørdag, hmmm..)
Jeg har talt frem til den 28. person, som har lagt en kommentar, og den heldige vinder er bykatrinekarlebo.
Et stort tillykke.
Skynd dig at sende mig (stihj@sol.dk) din adresse, så jeg kan sende gavekortet.
Glæder mig til at se dig til en workshops i butik Værelse med Udsigt.

God søndag, Stine:)

4 kommentarer:

  1. For en heldig vinner! Gratulerer:-)

    SvarSlet
  2. Suk..Tillykke til den heldige vinder :-)

    SvarSlet
  3. Jeg melder mig hermed i din store, dejlige sky af faste læsere - glæder mig til at se mere :-)

    Du er mere end velkommen til at kigge forbi mig.

    KH http://tichtach.blogspot.com/

    SvarSlet