mandag den 15. august 2011

Jeg er SÅ spændt....


.... på endelig at stå med vores færdige bog i hånden. HOME MADE er navnet på en ny håndarbejdsbog, som Rachel Søgaard, Karen Marie Dehn og jeg har lavet. Med udgivelse d. 18. oktober er der ikke så lang tid til, at jeg endelig skal se det hele i sammenhæng. Det har været en fantastisk proces at sammen med de 2 kyndige og super skønne damer, at være med til brainstorm, designe, udvælge de enkelte modeller, udføre de valgte modellerne og til sidst at se tingene i en skøn sammenhæng på de lækreste billeder stylet af Karen Marie og Camilla med bloggen Hunch
Vi har strikket, hæklet, broderet, syet patchwork m.m., og har sammensat en inspirerende bog, med skønne billeder af et varieret udbud af lækkert, nyt og sødt design. Læs mere her og her og.

16 kommentarer:

  1. Wouw, den glæder vi os til, men øv, hvor er der da længe til :o)
    Er så fascineret af alle dine kreationer, som mon ikke jeres bog kommer til at ramme plet, det tror jeg.

    Rigtig god aften
    Jill

    SvarSlet
  2. Åh det lyder spændende - Jeg har fødselsdag 2 dage efter, så måske det kunne være et oplagt gaveønske til mig:-)

    SvarSlet
  3. Har godt luret at den var på vej - den ser bare SÅ fin ud :)

    SvarSlet
  4. Jeg skal SÅ meget ha' fingre i den bog når den udkommer:)

    SvarSlet
  5. FUCK hvor FEDT!!!
    Den glæder jeg mig til at se. Hvor blir´ den solgt??

    SvarSlet
  6. Stort Tillykke til dig og de andre gæve krea-kvinder. Jeg glæder mig meget til at bladre i bogen og lade mig inspirere - som altid.

    SvarSlet
  7. Ih du milde! Så er der endnu en vidunderlig bog jeg kan glæde mig til når efteråret kommer. :))

    SvarSlet
  8. Det bliver så spændende at se den :-)

    SvarSlet
  9. Ej hor spænende!
    Glæder mig til at se det færdige resultat :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Den glæder jeg mig til at se :)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke hvor må det være fantastisk at udgive en bog fyldt med hjerteblod bygget på gode og inspirerende relationer.

    SvarSlet
  12. TAK for alle jeres søde kommentarer.

    Stine:)))

    SvarSlet
  13. Det lyder da også bare super spændende Stine :0)
    Glæder mig til at se den - mon ikke den er et must på julegave ønskesedlen ;0)

    SvarSlet
  14. Fedt... Jeg glæder mig til den komme rog køber den straks!

    SvarSlet
  15. Stilig, Denne boken må jeg bare ha!
    det er mye inspirasjon å hente på bloggen din, jeg er så og si daglig innom!
    Har min egen blogg, viet kreativiteten, og det er skjønt å være en del av den kreative blogverdenen. Det er så mange flinke fokl derute!!!
    Du er velkommen til å besøke bloggen min; www.kristinsroedetraad.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Jeg glæder mig meget til jeres bog kommer på gaden. I er alle 3 super dygtige, og utroligt kreative. Det kan kun blive godt.

    SvarSlet