torsdag den 18. august 2011

Du kan endnu nå....


... at tilmelde dig min første hækle-workshop, hvor du lærer hvordan du hækler forskellige blomster, blade og kugler, til f.eks, som vist her, din cykel. Men også til så meget, meget andet:)

Forudsætninger: at du har prøvet at hækle før og kender en km, lm, fm, stgm.... og ellers kan jeg lære dig det :))


Materialer: Tag dine garnrester og tilhørende hæklenåle med. På stedet vil der være en del garnrester til fri afbenyttelse og ligeledes kan en hæklenål lånes.

Sted: Rolighedsvej 22, Frederiksberg/Kbh, i butik Værelse med Udsigt.

Underviser: Håndarbejdslærer Stine Hoelgaard Johansen

Pris: 350 kr, som også inkluderer kaffe/te og hjemmebag, mums;))
Tidspunkt:


                 Lørdag d. 27 august kl. 10:00 - 13:00
Tilmelding: skal ske på min mail stihj@sol.dk.
Håber at se dig:))

1 kommentar:

  1. Jeg kan desværre ikke, men skal ikke afvise at jeg kunne finde på at joine en anden gang. måske på et Amigurumi kursus?? Kh Johanne

    SvarSlet