mandag den 27. juni 2011

Sommertid er jordbærtid...


... og lige netop jordbær er det store emne i Hendes Verden i denne uge. Du kan selvfølgelig spise dem, bladet er fyldt med lækre opskrifter. Men derudover kan du sy dem, hækle dem, brodere dem "perle" dem.
Karen Marie og jeg har arbejdet samme om denne håndarbejdssag og det hele er fotograferet af Anitta Behrendt.
Mums....:))))



Pisssst... og den smukke pige på billedet herover, er min datter, 11 år gammel dengang, sidste sommer, hvor tiden dog flyver....


6 kommentarer:

  1. Det ser dejligt ud, jeg må hellere komme afsted efter bladet.

    SvarSlet
  2. Super skønt! Samarbejde af bedste skuffe :)

    SvarSlet
  3. Skønne jordbær ting i har lavet! Jeg har også lige syet en jorbær nederdel...kunne ikke lade være!

    SvarSlet
  4. Den ser da fin ud - underligt nok så har jeg endnu ikke fået bladet, men så er det jo dejligt lige at få et smugkig hos dig :0)

    Dejlig solskins tirsdag til dig - knus Karen Marie
    Ps. vi må altså snart finde en planlægger dag ikk`!!??

    SvarSlet
  5. Ser ut som et spennende håndarbeidsinnlegg:)

    SvarSlet
  6. Tak for alle jeres søde kommentarer:))

    Og kære Karen Marie,

    ja til planlægger-dag, kaffe og hygge i solen. Vi må have fundet kalenderne frem

    Stine:)

    SvarSlet