søndag den 27. marts 2011

ZOO


The vildest place in town:))


Vi nød solen, og forårsluften i går i ZOO. Altid et dejligt udflugtssted, hvis man har øjne og ører åbne. Løbende næsehorn, sovende flodheste, forårsramt zebra, som spænede over bakkerne. Fuglene kvidrede i deres bure, og ungerne kravlede rundt på alt hvad der kunne kravles på. Når næsetipperne blev en anelse for kolde, søgte vi tilflugt i tropeafdelingen, hvor vi spottede dovendyret øverst i en trætop og kronduerne i deres fantastiske blå fjerdragt, spadserende under et par kæmpe blade. Herlig dag:)))


7 kommentarer:

  1. Jeg holder også meget af at gå i Zoo- også uden småbørn :-)
    Troede først billedet af slangen var et halstørklæde !

    SvarSlet
  2. Fine billeder, jeg elsker også zoo, og er virkelig ked af at vi ikke har en i Århus, ellers ville jeg helt sikkert have årskort :-)

    SvarSlet
  3. Hej Losarinas mor

    sjovt med slangen. Fra lang afstand troede jeg at det var et garnnøgle som de havde sat op i grenene:))
    Stine

    SvarSlet
  4. Hej Stine
    Der er altid dejligt i Zoo og jeg nyder, at jeg bor så tæt på. For hvis der er noget mine børn altid gider så er det at tage derop.

    SvarSlet
  5. Ja Jeannet, det er
    skønt at komme derop.
    Da Selma var lille, var vi deroppe et par gange om ugen. Nogen gange et par timer, andre gange bare en halv time, for at lege lidt på legepladsen.
    Vi bor lidt længere væk nu, men alligevel har jeg igen købt årskort, til Folke og jeg, og satser på at når han starter i skole lige i nærheden, vil vi benytte os lidt mere at lige at slå et smut forbi:))

    SvarSlet
  6. En tur i zoologisk have har været fast sommeraktivitet siden mine unger var helt små.
    Men nu holder de lige teenagepause:)
    Jeg må genoplive traditionen når jeg engang bliver bedstemor.
    Smukke billeder fra jeres Zoo-dag.

    SvarSlet