onsdag den 30. marts 2011

Når en farve sniger sig ind...

... i dit hjem, som hos mig, hvor jeg pludselig ser farven lyserød flere steder. I vindueskarmen, blandt mine materialerne og de stykker håndarbejde, som jeg arbejder på. Sjovt ik`? Nu har jeg ikke rigtig omgivet mig med den farve i mange år, og pludselig er den der bare. Smuk er den. Efter min smag, specielt i kombination med blålige og turkise farver. Eller i min favorit kombination sammen med orange, uhmmmm..... Hvilken farve er der sneget sig ind hos dig denne sæson??

11 kommentarer:

  1. ...hvordan skal jeg beskrive denne fargen jeg har lagt min elsk på..sjøgrå/grønn? Dus, kald grønngråturkis..? ;-)

    SvarSlet
  2. skøn farve jeg elsker lyserød :)

    SvarSlet
  3. Jeg har aldri vært noe særlig glad i rosa, men det har forandra seg nå! Nå syns jeg rosa er kjempefin! Aller mest glad er jeg i orange. Og de to sammen er fantastiske!! :)
    Ha en fin kveld! Klem.

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med grøn! og kan bestemt ikke li' farven lilla, men den er nu alligevel sneget sig indenfor. Mit ferie-håndarbejde er konsekvent lyserødt, why I don't know. Og så laver jeg gerne noget i lyserød til min niece, for min søster kan bestemt ikke li' farven - man er vel storesøster ikke?!

    SvarSlet
  5. Jeg har det som Randi.

    Tidligere var lyserød en vederstyggelighed, men nu kan jeg sagtens bruge den i blomster og tekstiler, jeg syr.

    God aften.
    Kirsten

    SvarSlet
  6. Sikke skønne billeder!

    Jeg kan helt sikkert finde gul flest steder i mit hjem ...og nok også i mine illustrationer. På det sidste er klar pink - til min store fornøjelse - også begyndt at snige sig ind.

    SvarSlet
  7. Sidste år blev jeg pludselig vild med at kombinerer lyserød og gul og det havde jeg aldrig set komme. Men lyseblå, lysegul og lyserød er da bare forår på den smukkeste måde.

    SvarSlet
  8. Med såddan en farve lampefod må lyserød også gerne snige sig ind hos mig ;-)

    KH

    SvarSlet
  9. Jeg har altid været glad for lyserød, men pink uhadada... Nu er den farve så helt ok, især sammen med rød, orange, turkis, gul og gråt :)

    SvarSlet
  10. rosa er en nydelig farge..men jeg liker så mange farger. DEt har begynt å snike seg inn litt oransje hos meg den siste tiden. Det lyser opp og gjør godt, for her vil ikke vinteren slippe taket ennå. Det er masse snø her ute!

    SvarSlet