fredag den 18. marts 2011

Kære Marie...

... tak for dit besøg, din hjælp, ideér, kommentarer og indspark. Din erfaring og indsigt var til rigtig stor hjælp. Tilgengæld håber jeg, at du får glæde af min lille gave til dig, som blandt andet var min videreudvikling af mit armbånd i oldemorfirkanter. Jeg har arbejdet en del med at det skulle være nemmere at hækle end det første. Og en ordenlig omgang knald på farverne, er da heller ikke af vejen:)


Måske jeg skulle lave nogle til butikken? Er der nogen af jer derude, som kunne være interesseret?

10 kommentarer:

  1. Interesseret, JA. Det er rent forår.
    Dorte :O)

    SvarSlet
  2. Ja for søren.....
    De er virkelig skønne

    SvarSlet
  3. Det er mere elegant sat sammen og hvad hedder kanten du har hæklet den ser rigtig fin ud.

    SvarSlet
  4. ja ja ja ja endelig nogle til butikken :)

    SvarSlet
  5. Skønt armbånd - fede farver! Tror helt klart du kan sælge mange til de, der ikke selv hækler!

    SvarSlet
  6. De er da for funky!
    Og så fik jeg svar på hva dine små firkanter - strikket under x-factor - sku bruges til ;)

    SvarSlet
  7. Tak allesamme:))

    Jeg hækler løs!!

    Og til Else Marie

    Den kant jeg har afsluttet dette armbånd med hedder krebsemasker = fast masker hæklet fra venstre mod højre.

    Stine:)

    SvarSlet