lørdag den 5. marts 2011

Du finder masser af...

... skøn patchwork i næste uges nummer (uge 10/2011) af Hendes Verden. Der er syvejledning til 3 tæpper, 2 duge, taske, brilleetue, babytæppe og så min 2 puder:) Så nu kan jeg endelig løfte sløret og vise hvad jeg syede af de dejlige forårs stoffer fra Panduro Hobby, og som jeg lavede et lille indlæg med, for nogen tid siden.


Jeg synes selv at puderne er blevet ret søde og anderledes. Stoffet fra Panduro Hobby er super fint, men her, er det jo også oplagt at lege med sine forskellige rester fra gemmerne. Og selv er jeg faldet for det fine træ til entréen og ugle-patchwork-tæppet, som du også finder i bladet. Den ugle kunne jeg godt tænke mig og lave til en pude:))

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spænende ud. Puderne er rigtig søde og jeg er da helt vild med den store blomst med knappen. Skønt ugletæppe. Jeg skal da ha Hendes verden i næste uge.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Uuhhh jeg er HELT tosset med dine 2 puder! Super fede farver. Og det gav mig lige den inspiration jeg manglede til et børneværelses-projekt! 1000 TAK for det, Stine.
    Rigtig god weekend.
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  3. Nydelig farger og fin design. :))

    SvarSlet
  4. og selvfølgelig skal bladet da købes :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Det ser spændende ud...jeg glæder mig allerede til HV...Hav en god weekend!

    SvarSlet
  6. Kjempeflotte sømarbeider du har designet:)

    SvarSlet
  7. må da vist på handlen mandag :) skønne sager -
    tak for tippet :)
    kh♥

    SvarSlet
  8. Jeg VIL ha' det!! Fedt!

    SvarSlet