onsdag den 9. marts 2011

Forårs...

... hæklerier, jaaa....
Var på posthuset i går og hente dette lækre japanske Noro garn, Kureyon, som har nogle helt fantastisk skønne grønne/oliven/blå/lilla farver (fv 254).
Garnet kommer fra Karen Rönneburg, kvinden bag garnfirmaet Fancy Knit, som var så sød at sende det. Jeg skal nemlig allerede nu arbejde, ja..., på et efterårsdesign, for at det ikke skal være løgn. Men hvis vi nu glemmer at garnet er 100 % uld for et øjeblik. Så kan vi vel godt sidde lidt her og nyde garnets farvespil, og det skønne lys på billederne ik´?
Og drømme om en sejltur på havet. Jeg kan godt i hvert fald:)))


7 kommentarer:

  1. Farverne er da bare SÅ smukke :-) Glæder mig til at se hvad du får tryllet frem!

    SvarSlet
  2. Noro kan man blive afhængig af.. Pas på.

    SvarSlet
  3. he he, jeg tror du har ret Mette.
    Gik straks i gang i går med at hækle og stoppede ikke før jeg gid i seng. Så her er vist i den grad tale om afhængighed:)))

    Stine:)

    SvarSlet
  4. SKØNT!
    Det ser spændende ud, dit hækletøj.
    Jeg elsker også Noro - den farve der er også bare lækker (og noteret :) )

    SvarSlet
  5. Noro er et flott garn. Kos deg:)

    SvarSlet
  6. HUH det må være pudsigt at sidde og arbejde på et efterårs projekt når vi alle længdes sådan efter foråret...:-)

    Men jeg vil give dig helt ret i at det er nogle meget skønne farver og dem kan man jo nyde uanset årstiden:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Det er min ABSOLUT yndlings farvesammensætning den der.
    Den er ikke mindre fortryllende i Flowerbed-udgaven.

    SvarSlet