tirsdag den 15. marts 2011

Er du til kunstige...

... eller de ægte blomster??
Jeg købt en flok kunstige blomster i en 10ér butik forleden, til et helt andet formål, end på nogen måde at være dekorative på sædvanligis. Men da jeg så så dem forleden, liggende der i vindueskarmen i det skønneste lys, synes jeg pludselig, at de så ret skønne ud.
Måske var det bare kombinationen af at farverne og det faktum, at der kom sollys ind af mit vindue?
Eller tegn på dårlig smag?
Med fare for at træde nogen over tæerne vover jeg at spørge; hvordan har du det med kunstige blomster??

13 kommentarer:

  1. Jeg er til de ægte.
    Der findes mange rigtig flotte kunstige blomster og de kaan være gode nogle steder, men altså ikke hjemme hos mig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes de kan være sjove, når de bliver brugt i udsmykningssammenhænge.
    Men står de der, og forsøger at ligne en anden nattergal, så står jeg af :)

    SvarSlet
  3. Jeg er helt klart mest til friske blomster. Men i vores sommerhus, hvor vi ikke lige får vandet så tit, der har vi kunstige grønne planter. De er faktisk okay. Hvis man skal have nogle flotte kunstige blomster, så synes jeg man skal op med den store pengepung. Så kan man godt få nogle der er lidt fede.

    Vi har bare købt vores i IKEA.

    SvarSlet
  4. Jeg har kunstige grønne planter i de mest håpløse hjørner i stua. Det er plantene ute jeg liker å stelle, og ikke stueplanter.

    SvarSlet
  5. Jeg synes de kan brukes, men få det til med rett kombinasjon og ikke la de vare evig.....
    Synes godt at dine kan glede deg for en stund. :))

    SvarSlet
  6. Jeg blev en dag overrasket over hvor gode de er blevet til at få dem til at se ægte ud. Men de erstatter aldrig rigtige blomster for mig. Jeg har dem dog i sommerhuset - det giver en fornemmelse, at der altid bor nogen og så passer de jo sig selv i alt den tid vi ikke er der!

    SvarSlet
  7. jeg har det fint med de kunstige og de ægte blomster :)

    SvarSlet
  8. Jeg æælsker ægte blomster i alle afskygninger og jeg æælsker kunstige blomster!

    Dog kan jeg kun lide de kunstige, hvis de ligner dét de er. Sådan en wannabe hawaiiblomst i douchede farver og i potte med masser af grønt er hæslig og rigtig dårlig stil, men en kitschet neonfarvet humørspreder af ubestemmelig art, der skriger til himlen er da fantastisk :o)

    SvarSlet
  9. Interessante kommentarer:)

    Interessante i den forstand, at jeg har det på samme måde som de fleste af jer. Kan godt "holde" kunstige blomster ud nogen sted og andre steder synes jeg ikke at det passer ind. Men en ting, kan jeg slet ikke klare med kunstige blomster, og det er hvis de står et sted og grå af støv. Så en tur under bruseren i ny og næ:)))

    Stine

    SvarSlet
  10. Det kommer meget an på... hvis det er flotte kunstige der ikke skal ligne ægte men som pynt så ja så kan jeg.

    Men jeg holder ikke hotellet og andre steder ud at der er fyldt med kunstige blomster der skal ligne ægte - så er jeg helst fri.

    SvarSlet
  11. Jeg har det meget bedre med blomsterne, end jeg har det med kunstig negle og øjenvipper.
    De ser da smukke ud dine blomster.

    SvarSlet
  12. Jeg har det helt fint med kunstige blomster, men de skal helst også ligne ægte - ellers går den ikke rigtig :)
    Har fundet en anden blog/ fin butik, som sælger flotte kunstige blomster til meget rimelige priser: http://maikens-bov.blogspot.com/ tag et kig forbi.

    SvarSlet
  13. Det vil jeg gøre Mette, tak for tippet:)

    Stine

    SvarSlet