onsdag den 16. februar 2011

Jeg sad egentlig...

... i går, og lavede noget helt andet, da jeg på et tidspunkt fik drejet hovedet og kiggede på min garnreol. Her lå disse rester af forskellige bomuldsgarner i de allerskønneste blå, lilla og grønne nuancer og hviskede:"... hææækl noget af os, kom nu, tag os med ind i stuen og hækl noget af os....". Som sagt, så gjort. Kunne ikke lade være. Og nød projektet fra omgang til omgang. Fra farve til farve. Forvandlingen...




Nu måler det 50 x 50 cm, og jeg stopper ikke! Må lige blive ved lidt endnu. Er spændt på hvor det fører mig hen?... hvad det skal blive til

24 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lovende ud - skønne farver du har sat sammen.

    På den måde har min gudmor hæklet utrolig mange tæpper af sine garnrester, og som hun sagde så varmede de undervejs også !!!

    SvarSlet
  2. Det er bare lækkert!
    Og jeg er vild med den ikke er lavet af mange små firkanter.. Gid jeg kunne hækle....

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud! Keep up the good work :D

    SvarSlet
  4. Måske et sommergræsplænemadpakkesaftevandstæppe;)))
    Smukke farver

    SvarSlet
  5. Hold nu op, nåede du alt det på éen aften? Det ser skide fint ud. Mit næste hækleprojekt skal vist også være i farveorden.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det fint ud - rigtig dejlige glade farver

    SvarSlet
  7. Skønne farver, og jeg er også imponeret over hvad du får fra hånden på en aften:-)

    SvarSlet
  8. Hello,

    wat a great projekt.
    I make the saim to.

    Greatings send you Conny

    SvarSlet
  9. Hej alle,

    ja det er spændende, hvad det ender med at blive. De blå/lilla nuacer er nu snart brugt op.
    Og ja, mange års træning gør at jeg hækler og strikker rimelig hurtigt. Og så er det jo også sjovt når farverne skifter. Nu er det nogle lidt sejere omgange må jeg indrømme.

    god aften, Stine:)

    SvarSlet
  10. Mums - sikke nogle lækre farver! Måske det ender som et lille tæppe til gulvet - et skønt alternativ til et kludetæppe :-)

    SvarSlet
  11. Det ser spændende ud :) hvad mon den ender med :)

    SvarSlet
  12. Så fint, mon ikke det ender med et babytæppe, måske et helt tæppe afhængig af mængden af garnrester :D

    SvarSlet
  13. Er selv i gang med et lignende projekt. Jeg hækler bare på en trekant. Så må vi se om vi ender samme sted... ;-)

    SvarSlet
  14. Hvor er det bare lækkert at kigge på. Jeg må i gang med at øve mig på at hækle - det ser så godt ud det tæppe. Glæder mig til at se det endelige resultat :)

    SvarSlet
  15. Dejlige farver! Og hvor kender jeg dog godt det der med det talende garn - så er det bare med at komme i gang :)
    Forsat god arbejdslyst - glæder mig til at se hvad det ender op med.

    SvarSlet
  16. Jamen det bliver da til det dejligste picnictæppe...farverne er rigtig dejlige...

    SvarSlet
  17. Super dejlig farvesammensætning :) Jeg får vild meget lyst til at gå i gang med den slags hækling.

    SvarSlet
  18. Hej alle sammen

    tak for alle jeres skønne kommentarer.
    Jeg kan fortælle at jeg har hæklet den sidste omgang, og nu skal herligheden sys sammen????
    Jeg skal nok snart viser det frem, I kan godt glæde jer:))

    Stine

    SvarSlet
  19. ELSKER fargekombinasjonene
    F
    A
    N
    T
    A
    S
    T
    I
    S
    K

    .................. :)

    SvarSlet
  20. Lækre farver, kan godt forstå de lokkede!

    SvarSlet