torsdag den 2. september 2010

Selv-forkælelse....


... kan ske på mange plan og foregå i det store eller i det små. "I-det-store" sker det ikke så tit herhjemme, med 2 børn, og en fyldt kalender. Men her skal absolut ikke ynkes, jeg har mine 2 ugentlige besøg i svømmehallen, UDEN børn, med en god veninde og 1½ time med i rygsække. Den tid nyder jeg til fulde.
Men jeg er også begyndt at sætte mere og mere pris på de små øjeblikke hvor jeg gør noget for mig selv, hvor jeg lige et lille øjeblik mærker at jeg er Stine, som også har behov for at blive forkælet. Et sådan øjeblik i dag, var at nyde synet af min frokost som bestod af pebermakrel, røræg, forårsløg, cherrytomater og lidt hjemmelavet pesto....
Den mad smagte altså godt!!
Husker du at forkæle dig selv??

6 kommentarer:

  1. Det kan du tro jeg gør ! Jeg er blevet rigtig god til det :-)

    SvarSlet
  2. Hej Losarinas mor,
    du søde trofaste kommentator, hvor er det godt og høre at du også kan forkæle dig selv:)
    stine

    SvarSlet
  3. Ih altså, det indlæg kunne jeg have skrevet ver eneste dag de seneste måneder. Men ja, jeg er også god til at huske at forkæle mig selv i det små, men faktisk også i det store Mine ture alene til KBH, hvor jeg bare er mig og slapper af og hygger alene uden mand og børn hos min søster og svoger er ren balsam for sjælen! Og det er velanrettede gode måltider i øvrigt også! ;)

    SvarSlet
  4. Ja selvforkælelse kan være mange ting.
    En mad lavet med omhu er bestemt en af de bedre.

    Mmm.... ville gerne have haft en bid med :).

    Jeg forkæler også mig selv. Det kan være mange ting.
    I går aftes dækkede jeg op med dug og levende lys til aftensmaden - bare fordi jeg havde lyst.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt med jeres kommentarer. Og jeg bliver jo også helt inspireret til at gøre gode ting for mig selv.
    En fugl i hånden: på grund af din kommentar, har jeg lige lavet en shopppeaftale med en veninde.
    Synne: ... ved du hvad!! der skal dug på bordet i aften, og bare fordi jeg har lyst!!

    god dag til jer, Stine:)

    SvarSlet
  6. Njaa, ved ikke rigtig om jeg ligefrem forkæler mig selv, men efterhånden er jeg blevet en del bedre til at mærke efter og lytte til hvad det er jeg slev vil og har lyst til...det er da et stort skridt på vejen!

    SvarSlet