onsdag den 25. august 2010

Sulten som en havnearbejder


I dag kunne jeg godt "holde" mig til kl. 12:30, men SÅ var jeg altså også sulten. Smurte 2 rundnommer. En med æg, ørredsalat, tomater og orange peberfrugter. Den anden blev smurt med sennep, dækket af den skønneste lammespegepølse købt lokalt i sommerlandet og pyntet med rødløg og frisk timian, mums...
Sad lige og kiggede på mængden af mad, er 2 rundnommer meget? for meget? Hvor meget spiser du?
... nu smutter jeg lige ud og smør en halv bolle, med ost og syltetøj til min kaffe....:)))

6 kommentarer:

  1. Hej Stine,
    Det er meget forskelligt, hvor meget jeg spiser fra dag til dag.

    De dage, hvor jeg løber, æder jeg som en havnearbejder og de dage, hvor jeg sidder i sofaen og hækler, spiser jeg ikke ret meget.

    Hvis du holder vægten stabil, passer mængden af mad, gætter jeg på.

    Og så skal vi vel bare nyde vores delikate mad? :o)

    (ville have fotograferet min frokost, da jeg så din, men min er BESTEMT ikke fotogen, da den er most ind i pesto... men den smager skønt!)

    Velbekomme fra
    mette

    SvarSlet
  2. he, he, Mette;)... der var også pesto al over min frokost i går, så den kom heller ikke på bloggen
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Mm vad gott det ser ut! Jag slarvar med maten ibland.... så ibland blir det ingen lunch men jag vet att jag mår mycket bättre om jag äter regelbundet. Idag åt jag två smörgåsar till lunch.... inget fancy här inte ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  4. Smuk mad !
    Jeg er hungerSulten i dag!

    SvarSlet
  5. Hei Stine¨
    Nå ble jeg altså såååå sulten! Det så virkelig fristende ut. Sitter nemlig og blogger litt mens middagen øyeblikkelig er ferdig.
    Ha en flott dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlet
  6. Det er godt med en sund appetit :) På en aktiv dag kunne jeg sagtens have snuppet en mad mere ;)

    SvarSlet