torsdag den 3. juni 2010

Se også min brors køkken.....

























Min bror er møbelsnedker, og en rigtig god en af slagsen:) Han har selvfølgelig selv lavet sit køkken i ædel træ. Jeg er vild med de rå vandskurede vægge, kontra det smukke, lette trævitrine. Råt, enkelt og lækkert!!






Kunstværkerne herover er malet af min nevø for nogle år siden. Jeg synes at de giver det meget enkle køkken farve og personlighed. Og så ser det brand godt ud når de hænger der side om side i ens rammer fra Ikea.

8 kommentarer:

  1. Wow!
    Han er dygtig din bror, det er godt nok et lækkert køkken har har!

    SvarSlet
  2. Hej Karina,
    ja han er nemlig super dygtig:)

    SvarSlet
  3. Flott kjøken ja! Og fantastisk hage.:) Sånn hage ønsker eg meg ♥ Vi har gravemaskin i hagen og ellers berre mold, så eg står fritt til å forme den slik eg vil..:)
    Ha ein fin dag!
    klem

    SvarSlet
  4. Broren din har virkelig god smak Stine! Så fantastisk at han har snekret kjøkkenet selv! Det ser ut til å være så rustikt som jeg liker det! Dere er visst fingernemme alle sammen hos dere :)) Her i Oslo skinner sola og det er simpelthen så HERLIG med sommer nå!
    Snart skal jeg sette meg på bussen hjem. Ha en fortsatt fin torsdag! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlet
  5. Yummi.
    Det er sådan træ skal se ud...
    Dejligt at se kram - for det stråler ud af billederne at det er kram - i en tid hvor alt træ ellers er noget værre pindebrænde (og derfor meget finere at male)
    Knus Maren

    SvarSlet
  6. Ok, Stina. Indtil videre ved vi følgende:

    1. Single mand
    2. Far
    3. Handymand
    4. Hjemmekok
    5. Indretningsgener

    Er det bare mig, eller er du ude på at få ham afsat?
    Du sælger ham jo på bedste vis.

    :-D

    SvarSlet
  7. He He Nette,
    rigtig god humor har du:), kan godt se at der er en snert af salgstale over mine indlæg, men han er nu også lækker min bror;)

    Stine:)

    SvarSlet
  8. ...og jeg gad godt at ha' sådan en kreativ-møbelsnedker-bror med indretningsgen og sans for detaljer....låner du ham ud? ;-D

    SvarSlet