torsdag den 25. marts 2010

Storskrald

Det er så skønt med en hjemmearbejdsdag, og specielt når der bliver ryddet op i det overfyldte storskraldsrum nede i gården.
Jeg havde allerede spottet de 2 ting, for flere måneder siden, men synes alligevel ikke dengang at der var plads i lejligheden.
Men nu har jeg ryddet op, sorteret og smidt lidt ud selv, så nu kunne der godt blive plads til et par nye møbler:)


Skabet er tusse gammelt og vejede mindst 7 ton, pruuussst....
Det kan rumme en hel del, f.eks. Matadors 24 afsnit, som min mand og jeg ser sammen med vores store datter Selma lige for tiden. Alle vores andre videoer/DVD´er. Vores duge, en kæmpe stabel boligblade og der er stadig plads.
Hele den midterste sektion med 3 skuffer og endnu 2 hylder er tomme endnu.

En dag kommer jeg nok til at male skabet i en eller andet tosset farve (cerise eller orange), men lige nu får det lov til at stå som det er.


Bordet havde muligheder jeg ikke havde spottet før gårdmanden fik det trukket ud til mig. Det kan være lavt og smalt, så Folke kan stå eller sidde på en skammel og lege ved det med al sin Lego eller Playmobil.
Men det har også hollandsk-udtræk så det kan blive bredt.
Men det vildeste er, at det meget nemt kan hæves så det kan blive til en spisebord.
Det er jo helt fantastisk når vi har mange gæster, så er der børnebord på Folkes værelse.

Jeg elsker storskrald:)

2 kommentarer:

  1. Din gamle container arkæolog ;0) Det da for vild hvad du får fingrene i! Misundelig neeeej:0)
    Skøn dag til dig, knus

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fede ting der findes i din gård. Jeg kan odt lide tanken om at gode ting får et nyt liv i et andet hjem. Og så er det jo fantastisk at have plads til alle Matador-afsnittene:0)

    SvarSlet