torsdag den 18. marts 2010

Brugsting som kunstværker




Har I nogen sinde været i Varehuset??
Nej, nej ikke Dalle-Valle i Nørregade men
Leise Dich Abrahamsens fantastiske lille butik på Vodroffsvej 24a, Frederiksberg.

Jeg lægger ofte vejen forbi, for at trykke næsen flad mod ruden og suge til mig af Leises finurlige univers, hvor hun arbejder videre med hendes kunstneriske udtryk fra hendes dejlige malerier og giver armbånd, ringe, en lille taske til mobilen, hvert sit personlige udtryk.

Nu laver hun også eftermiddagskurser for børn, men alt det og flere af hendes skønne ting kan I læse og kigge mere på, på hendes hjemmeside og blog.

7 kommentarer:

  1. sikke nogle fede ting hun laver. tak for link :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Jeg ELSKER hendes butik, noget af det mest inspirerende. Skal da lige ind og tjekke hendes blog, vidste ikke hun havde sådan en. Lyder da helt skønt at hun laver kurser for børnene!

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå at du har talt om den butik mange gange, det ser da fuldstændig fantastisk ud - jeg må altså huske at komme forbi hende en dag!

    SvarSlet
  4. Hej Stine!

    Den ser godt nok skøn ud den butik. Den må på min kbh. liste!

    Jeg har tit problemer med at se dine indlæg. Jeg kan kun se på min blogliste at der er nyt indlæg fra dig, men når jeg så klikker står der at indlægget ikke findes. Har du hørt fra andre med samme problem? Ved ikke rigtig hvad det skyldes.
    Rigtig god lørdag!
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Faktisk kunne jeg heller ikke se dette indlæg til at starte med. Der stod at bliggen i fandtes, men jeg blev ved at klikke til den kom frem.
    Kh Line

    SvarSlet
  6. Hej Mette,
    for god ordens skyld skriver jeg også et svar til dig her.
    Du er ikke den eneste som har bemærket at det til tider er svært at se mine indlæg.
    Jeg troede bare i først at det var fordi jeg havde glemt at logge mig ud fra min blog, men det kan altså ikke kun være det som er tilfældet.
    Jeg ved desværre ikke hvad det ellers kan være:( ..... men du har ret i at det da er irriterende.
    Så hvis der er nogen derude som har en ide om hvad man gør ved indlæg som er der, men som alligevel ikke er der, så skriv endelig.

    Tak Stine

    SvarSlet
  7. Nøj nøj nøj!
    Hvis jeg ikke allerede havde en næse, som bar præg af mange timers vindueskiggen, stod jeg helt sikkert derinde imorgen.
    Det ser så hyggeligt og fint ud.

    SvarSlet