mandag den 29. marts 2010

God røv....?


Så fik jeg endelig syet af noget stof fra "lageret".

Et stykke sort/hvid ternet "herrestof", af ukendt herkomst, samt et lille pudebetræk i "Kenzo-farver", som Selma i sin tid har syet en lille pude af i SFO´en.
Begge stykker har ligget længe inde på hylden under vinduet, og ventet på mit eksperiment, nemlig at sy et par bukser, som i den grad gør opmærksom på min r..!

Nu skal de prøves af på en Påsketur til familie i Jylland.
Sat sammen med en håndfuld sorte overdele, tror jeg det går.

God Påske:)

6 kommentarer:

  1. Fede bukser! Lommerne er skønne, det er så rart med nogle farver. Det er så kedeligt når det hele er gråt i gråt krydret med lidt beige og pudder... Go' tur til Jylland.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Så sjovt, min kat blander sig også i mine krea-projekter, især når jeg hækler:)

    Jeg så, at du havde 99 faste læsere og tænkte, at jeg ville være nr 100, så jeg meldte mig selvfølgelig, men det kommer ikke frem på skærmen - øv... men skidt... nu går jeg ikke glip af nogle af dine indlæg:)

    God påske i Jylland!
    KH Puk

    SvarSlet
  3. Hej Puk,
    øv, ja det var da irriterende, kan godt se at det ikke virker, hmmm...
    Håber at du prøver en anden dag:)
    Stine

    SvarSlet
  4. Hej Stine, jeg har skrevet til dig tidligere med at dine indlæg forsvinder, nu sker det igen. Dine indlæg med titlerne: frem med cyklerne og detaljer i neon, kan jeg se på min blog-liste, men kan ikke gå ind på dem og læse færdigt. Øv Øv
    Kh Rikke R

    SvarSlet
  5. Hej Rikke,
    jeg skrev i sin tid til dig på din egen blog, om at det er et problem jeg har hørt om før og den gang ikke vidste hvad jeg skulle gøre ved.
    Har fundet ud af nu hvad jeg gør galt.
    Når jeg har lavet et indlæg, som jeg skal gemme til senere, ser jeg det alligevel lige på bloggen for at se efter evt. stavefejl. Og fejlen er at når jeg gør det, så vil alle kunne se det som et indlæg som er udkommet. Jeg har i stedet for fundet en anden måde at se det på, så den funktion benytter jeg fremover, så ingen skal føle sig snydt og irriteret over at tingene ikke virker.
    Stine:)

    SvarSlet
  6. Hej Stine
    Okay, det var da godt at finde ud af det, de lød bare så spændende, at det var irriterende at jeg ikke kunne få lov at læse dem:-)
    Rikke

    SvarSlet